Kindergarten Learning Games voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Kleuterschool Leer Spelletjes: Een Leuke en Interactieve Manier om te Leren

Kindergarten Learning Games, ontwikkeld door Family Play ltd, is een educatieve app voor Android gericht op kinderen van 5-6 jaar oud. Deze app biedt 12 verschillende activiteiten die kinderen helpen bij het leren van wiskunde, spelling, vormen, kleuren, dieren en patronen. De app heeft een cowboythema, waardoor leren leuker en boeiender wordt voor kinderen.

De app bevat verschillende oefeningen die kinderen helpen bij het herkennen van getallen, het matchen van vormen, kleuren, objecten en dieren, en het leren spellen van woorden. De app bevat ook oefeningen over patronen en vergelijkingen, die helpen bij de ontwikkeling van kritisch denkvermogen. De app is professioneel ingesproken en heeft speelse muziek die kinderen motiveert om te leren.

De app is gratis te downloaden en bevat een beperkte hoeveelheid inhoud. Ouders kunnen echter een in-app aankoop doen om alle spellen te ontgrendelen. De app bevat geen links naar sociale netwerksites of internet die niet beschermd zijn door een oudervergrendeling.

Al met al is Kindergarten Learning Games een geweldige app voor ouders die het leren leuker en boeiender willen maken voor hun kinderen. De app is goed ontworpen en biedt een verscheidenheid aan educatieve activiteiten die helpen bij de ontwikkeling van kritisch denkvermogen. Het cowboythema voegt een extra laag opwinding toe voor kinderen, waardoor leren een leuk avontuur wordt.

Ook beschikbaar voor andere besturingssystemen

Programma is beschikbaar in andere talen

Kindergarten Learning Games voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 3.38

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Kindergarten Learning Games

Heeft u geprobeerd Kindergarten Learning Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.